понедельник, 30 мая 2016 г.

4 курс

Комплексна контрольна робота з предмета історія України за професійним спрямуванням.
I варіант
1 рівень
1) Який видатний історик був автором 10-томної «Історії України - Русі»?
А) М. Костомаров;
Б) Д. Яворницький;
В) М. Грушевський.
2) Люблінську унію було підписано у:
А) 1569 р;
Б) 1596 р;
В) 1581 р.
3) Засновником Києво-Могилянської академії був:
А) Б. Хмельницький;
Б) П. Могила;
В) В. Острозький.
4) Хто був останнім гетьманом України ?
А) К. Розумовський;
Б) І. Мазепа;
В) П. Орлик.



2 рівень
Дайте визначення термінів і понять:
-         Запорозька Січ;
-         Реєстрове козацтво;
-         Кревська унія;
-         Протекторат.

3 рівень
1)    Чому княгиню Ольгу називали мудрою?
2)    Складіть історичний портрет видатного українського діяча (на вибір):
-         Володимира Великого;
-         Богдана Хмельницького;
-         Петра Могили.
4 рівень
Що ви знаєте про діяльність громад на українських землях? У чому полягає їх історичне значення?


Комплексна контрольна робота для вимірювання залишкових знань учнів з предмета історія України за професійним спрямуванням.
I варіант
1 рівень
1) Виникнення Української Центральної Ради відбулося:
А) 3 березня 1917 р;
Б) 15 лютого 1917 р ;
В) 29 січня 1918 р.
2) Звільнення м. Київ від німецько-фашиських загарбників відбулося:
А)  9 травня 1945 р;
Б)  6 листопада 1943 р;
В)  23 серпня1943 р.
3) Проголошення радянської влади в Україні відбулося:
А) 11 грудня 1917 р;
Б) 7 листопада 1917 р;
В) 25 жовтня 1917 р.
4)  Обрання Л. Кравчука президентом України відбулося:
А) 24 серпня 1991 р;
Б) 28 червня 1996 р;
В) 1 грудня 1991 р.



2 рівень
Дайте визначення термінів і понять:
-         Застій;
-         Продрозкладка;
-         Тоталітаризм;
-         Ратифікація.


3 рівень
Заповніть таблицю: «Реформи нової економічної політики (НЕПу) 1921-1929 рр. в Україні»
Галузь:                                          Заходи:
-        Економіка
-        Політика
-        Культура
4 рівень
Уявіть, що ви репортер. Які б два питання ви поставили М. Хрущову?  Поясніть та обґрунтуйте, чому саме на такі питання ви прагнете дізнатися відповідь.

Комплексна контрольна робота для вимірювання залишкових знань учнів з предмета історія України за професійним спрямуванням.
II варіант
1 рівень
1) Вкажіть хто був лідером повстанського селянського руху під час Громадянської війни 1917-1921рр. в Україні :
А) А. Денікін;
Б) Н. Махно;
В) В. Ленін.
2)  Хто очолив комісію по вилученню зерна в Україні у 1932 р?
А)  В. Молотов;
Б)  П. Постишев;
В) С. Косіор.
3) Формування території УРСР було завершено у:
А) 1939 р;
Б) 1945 р;
В) 1954 р.
4)  Зовнішня політика незалежної України базується на принципах:
А) Багатовекторності;
Б) Нейтралітету;
В) Рівноправності.



2 рівень
Дайте визначення термінів і понять:
-         Перебудова;
-         Конфедерація;
-         Номенклатура;
-         Геноцид.


3 рівень
Заповніть таблицю: «Реформи М. Хрущова 1953-1964 рр. в Україні»
Галузь:                                          Заходи:
-        Економіка
-        Політика
-        Культура
4 рівень
Уявіть, що ви репортер. Які б два питання ви поставили М. Горбачову?  Поясніть та обґрунтуйте, чому саме на такі питання ви прагнете дізнатися відповідь.


 Комплексна контрольна робота з предмета історія України за професійним спрямуванням.
II варіант
1 рівень
1) Вікентій Хвойка уславився тим, що:
А) Відкрив поселення трипільців;
Б) Був автором 10-томної «Історії України-Русі»;
В) Написав першим історію м. Києва.
2) Князь Володимир Великий розпочав запроваджувати християнство в Київській державі :
А) 980 р;
Б) 988  р;
В) 1036 р.
3) Поразка в якій битві завадила І. Мазепі реалізувати плани щодо визволення України від Московського панування?
А) Битві під Берестечком;
Б) Полтавській битві;
В) Конотопській битві.
4) Збірка віршів Т. Шевченка, що відіграла провідну роль в історії України має назву:
А) Енеїда;
Б) Русалка Дністрова;
В) Кобзар.


2 рівень
Дайте визначення термінів і понять:
-         Слобожанщина;
-         Хоругва;
-         Люблінська унія;
-         Пролетаріат;


3 рівень
1)    Чим уславився Володимир Мономах?
2)    Складіть історичний портрет видатного українського діяча (на вибір):
-         Володимира Острозького;
-         Івана Мазепи;
-         Ярослава Мудрого.

4 рівень
Що ви знаєте про українсько-московський договір 1564 р ? У чому полягає його історичне значення?


ПЛАН СЕМІНАРУ
НА ТЕМУ :  Київська Русь
Мета: навчальна  закріпити набуті знання з даної теми, поглибити знання шляхом передачі інформації між учнями і викладачем, розширити  світогляд шляхом опрацювання художньої літератури, публіцистики та інших нестандартних у навчанні джерел інформації;  розвивати  вміння самостійної роботи з додатковою літературою, навички критичного аналізу, розуміння колективу як єдиного механізму та своєї ролі у навчальному процесі;  виховувати в учнів бажання здобувати та пізнавати новий навчальний матеріал, почуття відповідальності, толерантності, патріотизму.
I. Виникнення та розвиток Київської Русі
1.      Походження та розселення слов ян. Слов яни під час Великого переселення.
2.      Розселення племінних союзів східних слов ян у VIIIIX ст. на території України.
3.      Державотворчі та етнічні процеси в період утворення Київської Русі. Походження назви «Русь».
4.      Внутрішня та зовнішня політика київських князів у середині IX- наприкінці X ст.
II. Київська Русь наприкінці X – у першій половині XI ст.
1.      Правління князя Володимира. Запровадження християнства як державної релігії.
2.      Князювання Ярослава Мудрого.
3.      Розвиток сільського господарства, ремесла, торгівлі.
III. Київська Русь у другій половині XI - першій половині XIII ст.
1.      Становище в державі за часів правління Ярославичів. Любецький з’їзд князів.
2.      Посилення великокнязівської влади за Володимира Мономаха. Поява удільних князівств.
3.      Політичний і соціально-економічний розвиток Київського і Переяславського князівств.
4.      Політичний і соціально-економічний розвиток Чернігово-Сіверського князівства.
5.      Політичний і соціально-економічний розвиток Галицького і Волинського князівств.
IV. Розвиток культури Київської Русі
V. Київська Русь в історії Європи. Історичне значення для України

ПЛАН СЕМІНАРУ
НА ТЕМУ :  Козацька доба в Україні
Мета: навчальна  закріпити набуті знання з даної теми, поглибити знання шляхом передачі інформації між учнями і викладачем, розширити  світогляд шляхом опрацювання художньої літератури, публіцистики та інших нестандартних у навчанні джерел інформації;  розвивати  вміння самостійної роботи з додатковою літературою, навички критичного аналізу, розуміння колективу як єдиного механізму та своєї ролі у навчальному процесі;  виховувати в учнів бажання здобувати та пізнавати новий навчальний матеріал, почуття відповідальності, толерантності, патріотизму.
I. Виникнення та розвиток українського козацтва
1.     Запорозька Січ.
2.     Утворення реєстрового козацтва.
3.     Повстання 1591-1596 рр.
II. Українські землі в першій половині XVII ст.
1.     Морські походи козаків.
2.     Участь козацтва в Хотинській війні.
3.     Козацькі повстання 20-30х рр. XVII ст.
III. Початок національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.
1.     Передумови національно-визвольної війни.
2.     Перебіг воєнних подій.
3.     Заснування козацької держави – Війська Запорозького.
4.     Українсько-московський договір 1564 р.
IV Причини ліквідації козацької держави
V. Розвиток культури
VI. Козацька держава в історії Європи. Історичне значення для України

 ПЛАН СЕМІНАРУ
НА ТЕМУ :  Україна в роки Другої світової війни
Мета: навчальна  закріпити набуті знання з даної теми, поглибити знання шляхом передачі інформації між учнями і викладачем, розширити  світогляд шляхом опрацювання художньої літератури, публіцистики та інших нестандартних у навчанні джерел інформації;  розвивати  вміння самостійної роботи з додатковою літературою, навички критичного аналізу, розуміння колективу як єдиного механізму та своєї ролі у навчальному процесі;  виховувати в учнів бажання здобувати та пізнавати новий навчальний матеріал, почуття відповідальності, толерантності, патріотизму.
I. Українські землі у 1939 – 1941 рр.
1.     Значення пакту Молотова - Ріббентропа.
2.     Радянізація західноукраїнських земель.
II. Початок Великої Вітчизняної війни
1.     Перебіг воєнних подій 1941-1942 рр. в Україні.
2.     Окупаційний режим в Україні.
3.     Рух Опору та його течії.
III. Визволення території України від німецько-фашиських загарбників
1.     Перебіг воєнних подій 1943-1944 рр. в Україні.
2.     Битва за Дніпро.
IV. Розвиток культури України в роки Другої світової війни
3.     Розвиток науки та освіти.
4.     Розвиток мистецтва.
V. Харків під час окупації
VI. Історичне значення Другої світової та Великої Вітчизняної війни. 
5.     Вплив на подальший розвиток України.
6.     Різні точки зору та спірні питання.
     
ПЛАН СЕМІНАРУ
НА ТЕМУ :  Україна в роки Другої світової війни
Мета: навчальна  закріпити набуті знання з даної теми, поглибити знання шляхом передачі інформації між учнями і викладачем, розширити  світогляд шляхом опрацювання художньої літератури, публіцистики та інших нестандартних у навчанні джерел інформації;  розвивати  вміння самостійної роботи з додатковою літературою, навички критичного аналізу, розуміння колективу як єдиного механізму та своєї ролі у навчальному процесі;  виховувати в учнів бажання здобувати та пізнавати новий навчальний матеріал, почуття відповідальності, толерантності, патріотизму.
I. Україна в умовах незалежності
1.     Початок державотворчих процесів.
2.     Президенти незалежної України.
3.     Конституційні процеси в Україні.
4.     Розвиток партійно-політичної системи.
5.     Економічний розвиток незалежної України
II.  Етносоціальні та культурні процеси в Україні наприкінці XX - на XXI початку ст..
6.     Президентство Л. Кравчука.
7.     Державні символи України.
III. Президентство Л. Кучми
1.     Демографічні зміни.
2.     Стан навколишнього середовища та проблеми охорони довкілля.
3.     Етносоціальни процеси в Україні.
4.     Особливості розвитку культури незалежної України.
IV. Зовнішньополітична діяльність незалежної України
5.     Основні принципи зовнішньої політики України.
6.     Діяльність України в міжнародних організаціях.
7.     Україна в умовах глобалізації.


Комментариев нет:

Отправить комментарий